Подробности за статия
| 0 |
Пиенето на кафе намалява риска от диабет тип 2 отново доказаха учените. За целите си специалисти от университета на Сау Паулу в Бразилия са анализирали данните от изследване на здравето и хранителните навици на близо 70 000 жени от Франция. Участничките ... 0 От доста време в
Красота и здраве: Профил, Подробности
|
| Предишна статия: Диета с лимони Следваща статия: Безплатни изследвания за хепатит в Пловдив 13-20 март 2010 | |
Подобни статии
|
Китайски учени доказаха отново резултати от изследвания на свои английски и... 0 От 25 дни в
Красота и здраве: Профил, Подробности
|
|
|
Учените все по-често дават доказателства, че спортът, упражняван редовно, макар и за... 0 От 65 дни в
Красота и здраве: Профил, Подробности
|
|
|
Редовната ежедневна консумация на кафе намалява риска от рак на кожата, сочи... 0 От доста време в
Красота и здраве: Профил, Подробности
|
|
|
Бадемите помата за предпазване от сърдечносъдови заболявания и диабет тип 2, пише... 0 От доста време в
Красота и здраве: Профил, Подробности
|
|
|
Ново изследване на американски учени показва, че кафето предпазва от развитието на... 0 От доста време в
Красота и здраве: Профил, Подробности
|
|
Думата кафе е намерена 15339 пъти в 9987 документа.
Думата срещу е намерена 73719 пъти в 44944 документа.
Думата диабет е намерена 1011 пъти в 684 документа.
Думата тип е намерена 15489 пъти в 12013 документа.
Категория